Profile
Home » FAQ
FAQ

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


1. Υπάρχει κατάστημα όπου μπορώ να δώ τα προιόντα απο κοντά;


Στα κατάστηματα του petsamolisgr μπορείτε να δείτε αξεσουάρ που επιθυμείτε από κοντά. Το κατάστηματα λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευ- 08:00-21:00 και Σάββατο 08:00-18:00 στην οδό μέναελαου  παρλαμα 56. 
Διεύθυνση Υποκαταστήματος:ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Λ. ΙΩΝΙΑΣ 231 Τηλ: 2815106756Μπορείτε να μας επισκεφθείτε χωρίς ραντεβού, αλλά για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να επιβεβαιώσετε ότι τα προϊόντα που θέλετε να δείτε υπάρχουν διαθέσιμα στον χώρο.


2. Με την αποστολή της παραγγελίας μου ΔΕΝ μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου.


Τι πρέπει να κάνω;Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας από την σελίδα επικοινωνίας ή καλέστε μας στο 2818-101036.


3. Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;


Ορισμένες φορές κάποια προιόντα έχουν εξαντληθεί από την αποθήκη μας και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το site μας. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσει μαζί σας η υπεύθυνη του online καταστήματος για να σας ενημερώσει και να σας δώσει εναλλακτικές προτάσεις.
Τα προιόντα της εταιρίας Nobby,trixie και karlie flamingo που αναγράφονται στην σελίδα με διαθεσιμότητα 2-8 μέρες,γίνονται παραγγελία από το εξωτερικό και για την παραλαβή τους χρειάζεται διάστημα από 10-20 εργάσιμες μέρες περίπου.


4. Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;


Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι οι πελάτες μας να μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά τους. Στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προιόντος. Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές ή αλλαγές προιόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών από την παραλαβή τους, εφόσον :Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2818-101036.


Προσοχή:Το προιόν πρέπει να μην έχει φθαρεί. Πρέπει να επιστραφούν στο κουτί του προιόντος, η εγγύηση και η σακούλα καθώς και όλα τα παραπάνω είναι μέρος του προιόντος που αγοράζετε. Εάν το προόν συνοδεύεται από δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προιόν.Οι επιστροφές γίνονται μόνο μέσω κάποιας από τις μεταφορικές ACS, SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική ή Porta-porta, και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη. Φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά του. Επίσης σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία petsamolis.gr. δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προιόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.


5. Γίνεται επιστροφή χρημάτων;


Το petsamolis σας εξασφαλίζει την επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προιόντος από εμάς. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μέσω ενός τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που η αγορά έγινε με πιστωτική κάρτα, τότε το ποσό επιστρέφετε στην κάρτα σας εντός 10 ημερών.


6. Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;


Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής με:Αντικαταβολή (πληρωμή κατά την παράδοση),Πιστωτική κάρτα,Πιστωτική κάρτα με δόσεις, ήΚατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό (προηγείται της αποστολής).


7. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;


Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα είναι : http://www.petsamolis.gr/pegasus/orders01/basket0.php?pcode=orders01_BASKET&delhero90=3004252


8. Κάνετε αποστολές μόνο στην Αθήνα;


Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα, Κύπρο και σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης.


9. Πότε θα είναι έτοιμη η παραγγελία μου;


Αν η παραγγελία σας γίνει Δευτέρα-Παρασκευή μέχρι τις 13:00 το μεσημέρι, θα προωθηθεί την ίδια μέρα από το

κατάστημά μας, εφόσον η διαθέσιμότητά του είναι 24 ωρών. Αν η παραγγελία σας γίνει Σάββατο-Κυριακή ή σε περίοδο εορτών θα προωθηθεί την πρώτη εργάσιμη μέρα, με σειρά προτεραιότητας. Μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες η παραγγελία σας θα σας έχει αποσταλεί.


10. Με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η αποστολή των προϊόντων που έχω παραγγείλει;


Η αποστολή για παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα γίνονται με Ταχυμεταφορικές εταιρείες (Courier) ή μεταφορική εταιρία. Οι αποστολές στην Κύπρο και τις υπόλοπες Ευρωπαικές χώρες γίνονται με την ταχυμεταφορική υπηρεσία EMS (Express Mail 

 

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας.