Τηλ. Παραγγελίες 2818101036
Τηλεφωνική παραγγελία

Παπαγάλος ροκ πέμπλερ regent parrot

-5%
Παπαγάλος Rock pebbler regent parrotΑυτό το πανέμορφο είδος παπαγάλου προέρχεται από τη νοτιοδυτική και νοτιοανατολική Αυστραλία. Προτιμά δασικές περι..
Υπολείπονται 25€ για Δωρεάν μεταφορικά
117,00€ 120,00€
Αναμονή 10 εώς 15 ημέρες
Κωδικός Προϊόντος 1057478
345

    Παπαγάλος Rock pebbler regent parrot

    Αυτό το πανέμορφο είδος παπαγάλου προέρχεται από τη νοτιοδυτική και νοτιοανατολική Αυστραλία. Προτιμά δασικές περιοχές.
    Στην φύση τρέφεται με διάφορους σπόρους, ξηρούς καρπούς, φρούτα και χορταρικά.Το μέγεθός του κυμαίνεται από 37- 42 cm, σε μήκος και ζει γύρω στα 20-25 χρόνια.

    Αναπαραγωγή

    Οι regent parakeet ωριμάζουν σεξουαλικά στην ηλικία των 2 χρόνων περίπου. Η περίοδος αναπαραγωγής τους είναι από τον Αύγουστο μέχρι τον Ιανουάριο και κάνουν γύρω στα 3-8 αυγά, τα οποία τα επωάζουν γύρω στις 21-22 ημέρες Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το θηλυκό αναχωρεί σπάνια από τη φωλιά, αν όχι καθόλου, και τροφοδοτείται από το αρσενικό.

    Οι regent parakeet θεωρούνται μονογαμικά πτηνά γι' αυτό αν έχουμε ένα ζευγάρι regent καλό θα ήταν να μην το χωρίζουμε. Κατά την αναπαραγωγή μπορούν να εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά προς άλλα πτηνά ή ακόμη και σε εμάς. Η κλειστού τύπου φωλιά θεωρείται η καλύτερη διότι το θηλυκό θα νιώθει ασφάλεια εκεί μέσα. Κατά την αναπαραγωγική περίοδο πρέπει να αυξηθούν τα συμπληρώματα διατροφής. Πρέπει να τους δίνονται αυγά και τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες. Μην ξεχνάμε ότι το ασβέστιο, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ σημαντικά!

    Χαρακτηριστικά

    Το αρσενικό πουλί είναι συνήθως κίτρινο, με διάφορες αποχρώσεις στο κεφάλι. Η πλάτη του έχει αποχρώσεις του πράσινου και το ράμφος του είναι κόκκινο. Ενώ το θηλυκό είναι πράσινο ιδιαίτερα στο κεφάλι και στο σώμα. Βέβαια η πιο αξιόπιστη μέθοδος, που δίνει σίγουρα αποτελέσματα για το αν το πουλί μας είναι αρσενικό ή θηλυκό, είναι η εξέταση dna.Τα ανήλικα πουλιά μοιάζουν πολύ με τα θηλυκά αλλά έχουν ένα πιο κίτρινο χρωματισμό. Στην ηλικία των 14 μηνών τα πουλιά λαμβάνουν τον τελικό χρωματισμό στο φτέρωμά τους.

    Διατροφή

    Οι σπόροι συνθέτουν το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής τους, με την προσθήκη φρέσκων λαχανικών (καρότα, μπιζέλια , το καλαμπόκι, το μαρούλι, το σέλινο) και φρούτων (μήλα, μπανάνες, σταφύλια, καρπούζια, φράουλες κ.α). Θα πρέπει επίσης να τους προσφέρεται ένα σουπιοκόκκαλο και ένα μπλοκ ορυκτών / ιωδίων.

    Του αρέσει επίσης τα αβγά, τα φρούτα, οι βλαστομένοι σπόροι και μια μικρή ποικιλία εντόμων.

    Μην προσφέρετε αβοκάντο ή σοκολάτα, καθώς αυτά τα στοιχεία είναι τοξικά για όλους τους παπαγάλους.

    Διαμονή
    Ο Regent Parrot επωφελείται από ένα μεγάλο κλουβί για να τον ενθαρρύνει να κινηθεί και να ασκηθεί. Ένα ελάχιστο μέγεθος για ένα μόνο κατοικίδιο μπορεί να είναι 36x24x36cm και μεγαλύτερο μπορεί να είναι καλύτερο, δεδομένου ότι τα πτηνά αυτά τείνουν να ασκούνται με πτήσεις, αντί να παίζουν με παιχνίδια ή αναρρίχηση. Ωστόσο, η πλειοψηφία των ζευγαριών ή των αποικιών στεγάζονται χωρίς αμφιβολία σε ειδικά διαμορφωμένα κλουβιά. Έχουν την τάση να περνούν πολύ χρόνο στο πάτωμα, γι αυτό χρειάζεται ένα υπόστρωμα που καθαρίζεται εύκολα, για να αποφευχθεί η εξάπλωση των σκουληκιών ή άλλων ασθενειών.

    Ασθένειες

    Όπως όλα τα ζώα, έτσι και οι regent μπορεί να ασθενήσουν κάποτε. Αυτό γίνεται αντιληπτό, αν αλλάξει η συμπεριφορά τους. Μερικά σημάδια ασθένειας είναι όταν ο παπαγάλος μας δεν τρώει όπως έτρωγε, δεν κινείται, κάθεται σε μια μεριά με φουσκωμένα τα φτερά του, έχει θολά μάτια, βαριά αναπνοή, υδαρά περιττώματα, χάνει βάρος, σταματάει να μιλάει κτλ. Αν παρατηρήσουμε ότι κάτι δεν πάει καλά πρέπει να απευθυνθούμε σε κάποιον κτηνίατρο ή πτηνίατρο για να προλάβουμε την ασθένεια στο αρχικό της στάδιο. Ένας ακόμη παράγοντας για την σωματική υγεία του πτηνού μας είναι η συστηματική καθαριότητα του κλουβιού και των εξαρτημάτων του. Οι ταΐστρες και τα δοχεία νερού πρέπει να πλένονται τακτικά.

    Εκπαίδευση
    Οι παπαγάλοι regent εγκλιματίζονται γρήγορα στο καινούριο τους περιβάλλον και μπορούμε να τους εκπαιδεύσουμε και να τους κερδίσουμε την εμπιστοσύνη εύκολα αλλά αυτό εξαρτάται από τον χαρακτήρα και την ηλικία του κάθε πουλιού (ένα μικρό σε ηλικία πουλί θα μάθει πιο εύκολα και πιο γρήγορα κάτι σε σχέση με ένα άλλο πουλί μεγαλύτερης ηλικίας). Επίσης αυτό το είδος μπορεί να απομνημονεύσει και να επαναλαμβάνει κάποιες λεξούλες. Η εκπαίδευση δεν πρέπει να ξεπερνάει το εικοσάλεπτο διότι είναι πολύ κουραστικό για τον παπαγάλο μας να μαθαίνει καινούρια πράγματα καθ' όλη την διάρκεια της μέρας. Η άσκηση και το παιχνίδι είναι αναγκαία για να είναι ο παπαγάλος μας ευτυχισμένος και να είναι σωματικά και πνευματικά υγιής.Πρέπει να του παρέχονται παιχνίδια
    (σκάλα, κούνια, πάρκο, σχοινιά, καθρέπτη, μπανιέρα κ.α) για να περνάει ευχάριστα την ώρα του και να διοχετεύει την ενεργητικότητά του κάπου. Κάθε παιχνίδι το οποίο μπορεί να φανεί επικίνδυνο για το πτηνό μας πρέπει να αποφεύγεται και να απομακρύνεται για ευνόητους λόγους.

    Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:

     

    1 Αντικαταβολή

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.

    **Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.

    2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα

    Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA ακολουθείται η εξής διαδικασία:          Τρόποι πληρωμής | dealbay.gr

    Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.

    Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής

    Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.

     


     Πληρωμή μέσω VIVA.

    Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο

    https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr




    3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

    Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

    ΕΘΝΙΚΗ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767
    IBANK: GR3601102050000020501385767
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 
    IBAN: GR4101714330006433161976151
    ALPHA: 
    IBANK: GR8801407880788002330004477
    EUROBANK: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512
    IBANK: GR0302603300000120201204512
    ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 
    IBANK: GR6508700030000300003398475

    Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι

    ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.


    Πολιτική Επιστροφών

     

    Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

    Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

     

    Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

     

    Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.


    Διατηρούμε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξίας του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς και εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •   Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
    •   Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).

    Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
    Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος)
    Τηλέφωνο: 2818 101036
    Email: petsamolis@gmail.com

    Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ  ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.

    Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
     
    Προϊόντα που έχουν λήξει

    Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Αντικατάσταση με νέο προϊόν και αποστολή με τον ίδιο τρόπο που έχετε επιλέξει, με δική μας χρέωση.

    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
     

    Ελαττωματικά προϊόντα

    Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:

    1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
    2) Μας επιστρέφετε το ελαττωματικό προϊόν με δική σας χρέωση.
    3) Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αποστέλουμε για έλεγχο και service, και από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό, το αντικαθιστούμε και το αποστέλουμε εκ νέου με δική μας χρέωση.
     
    Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν, σας το αποστέλουμε πάλι πίσω με χρέωση παραλήπτη και κάποια επιπλέον χρέωση λόγω του ελέγχου service.
     

    ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

    Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •  το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
    •  η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •  θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
        Σε περίοδο εκπτώσεων,προσφορών ή ειδικών τιμών οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή - αλλαγή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς στο 2818101036 και κατόπιν να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
     
    Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση και με ασφάλεια πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάσετε κατάλληλα - σε ένα μεγαλύτερο κουτί - έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
     
    Ακολούθως, η επιχείρηση  αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
     
    Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια η νέα αποστολή.

    Ερώτηση σχετικά με το προϊόν

    Η διαθεσιμότητα αφορά τα καταστήματα μας στο Ηράκλειο Κρήτης. Για παραγγελία ωδικών πτηνών η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:

    1. Κάνετε την παραγγελία μέσω internet η κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας δίνοντας όλα τα στοιχεία που θέλετε για το πτηνό.
    2. Σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων της εταιρείας μας για την διαθεσιμότητα.
    3. Σε περίπτωση άμεσης διαθεσιμότητας στο πτηνό της επιλογής σας, προχωράτε σε εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικού λογαριασμού και γίνεται η αποστολή του μέσω ειδικής αποστολής για ζώα.
    4.  Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο το πτηνό που σας ενδιαφέρει, σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων την χρονική αναμονή για την επόμενη εισαγωγή σε ζώα και πτηνά. Μόλις βρεθεί το πτηνό της επιλογής σας, σας καλούμε και ακολουθούμε την παραπάνω διαδικασία.
    5. Εάν ενδιαφέρεστε για συγκεκριμένο φύλλο στο πτηνό της επιλογής σας, υπάρχει έξτρα κόστος 19,00€ για την εξέταση DNA το οποίο συμπεριλαμβάνεται μαζί με την αποστολή γραπτώς.
    6. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
      Δεν υπάρχει δικαίωμα αντικαταβολής στα ζώα και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής!


    *Οι αποστολές γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.

Προσθέσατε το προϊόν στο Καλάθι Αγορών σας!
ΝΕΟ
-%
BEST SELLER

Το καλάθι αγορών είναι άδειο!