

Καναρίνι κίτρινο Ιζαμπέλ
Χαρακτηριστικά
Περιγραφή
Η Ιζαμπέλ στη πραγματικότητα δεν είναι μια νέα μετάλλαξη κάποιου γονιδίου αλλά η συνύπαρξη των μεταλλάξεων Καφέ και Αχάτης στο ίδιο πουλί (μέσω του crossing over). Εντούτοις, αναφέρεται και αντιμετωπίζεται σαν μια αυτοτελής μετάλλαξη, όπου εμφανίζεται, όχι με το όνομα Καφέ-Αχάτης όπως πολλές φορές θα την δούμε να περιγράφεται σε Γερμανικά ή Ολλανδικά περιοδικά και άρθρα, αλλά σαν Ιζαμπέλ. Είναι η λέξη που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Ιταλοί και παγιώθηκε πλέον στην Παγκόσμια κοινότητα.
Περιγραφή του καναρινιού Ιζαμπέλ
Τα πόδια, τα νύχια και το ράμφος έχουν το χρώμα σάρκας. Η πλάτη και τα φτερά πτήσης παρουσιάζουν στενές, μπεζ ραβδώσεις, οι οποίες πρέπει να παρουσιάζουν έντονη αντίθεση με το χρώμα της βάσης, επιτρέποντας την εμφάνισή του. (Τα μωσαϊκά εμφανίζουν ένα πιο ελαφρύ μπεζ χρώμα ανάμεσα στις ραβδώσεις).
Το τυπικό σχέδιο της κεφαλής ενός Ιζαμπέλ στην περιοχή της βάσης του ράμφους και γύρω από τα φρύδια εμφανίζει ελαφρά μείωση του λιποχρωμικού χρώματος.
Τα φτερά πτήσης και της ουράς εμφανίζουν ένα καθαρό μπεζ χρώμα σε όλο το μήκος του φτερού, με εξαίρεση τις άκρες του φτερού όπου εμφανίζουν λιποχρωμικό τελείωμα.
Το λιπόχρωμα πρέπει να είναι διαυγές και ομοιόμορφα κατανεμημένο, χωρίς ανοιχτόχρωμες περιοχές, σε σημεία όπως τα πλευρικά φτερά και το τελείωμα των φτερών της ουράς.
Τρόποι πληρωμής και αποστολής
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική επιστροφών
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Ερώτηση σχετικά με το προϊόν
Οδηγίες αγοράς
- Κάνετε την παραγγελία μέσω internet η κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας δίνοντας όλα τα στοιχεία που θέλετε για το πτηνό.
- Σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων της εταιρείας μας για την διαθεσιμότητα.
- Σε περίπτωση άμεσης διαθεσιμότητας στο πτηνό της επιλογής σας, προχωράτε σε εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικού λογαριασμού και γίνεται η αποστολή του μέσω ειδικής αποστολής για ζώα.
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο το πτηνό που σας ενδιαφέρει, σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων την χρονική αναμονή για την επόμενη εισαγωγή σε ζώα και πτηνά. Μόλις βρεθεί το πτηνό της επιλογής σας, σας καλούμε και ακολουθούμε την παραπάνω διαδικασία.
- Εάν ενδιαφέρεστε για συγκεκριμένο φύλλο στο πτηνό της επιλογής σας, υπάρχει έξτρα κόστος 19,00€ για την εξέταση DNA το οποίο συμπεριλαμβάνεται μαζί με την αποστολή γραπτώς.
- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν υπάρχει δικαίωμα αντικαταβολής στα ζώα και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής!
Η διαθεσιμότητα αφορά τα καταστήματα μας στο Ηράκλειο Κρήτης. Για παραγγελία ωδικών πτηνών η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:
*Οι αποστολές γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.
Η Ιζαμπέλ στη πραγματικότητα δεν είναι μια νέα μετάλλαξη κάποιου γονιδίου αλλά η συνύπαρξη των μεταλλάξεων Καφέ και Αχάτης στο ίδιο πουλί (μέσω του crossing over). Εντούτοις, αναφέρεται και αντιμετωπίζεται σαν μια αυτοτελής μετάλλαξη, όπου εμφανίζεται, όχι με το όνομα Καφέ-Αχάτης όπως πολλές φορές θα την δούμε να περιγράφεται σε Γερμανικά ή Ολλανδικά περιοδικά και άρθρα, αλλά σαν Ιζαμπέλ. Είναι η λέξη που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Ιταλοί και παγιώθηκε πλέον στην Παγκόσμια κοινότητα.
Περιγραφή του καναρινιού Ιζαμπέλ
Τα πόδια, τα νύχια και το ράμφος έχουν το χρώμα σάρκας. Η πλάτη και τα φτερά πτήσης παρουσιάζουν στενές, μπεζ ραβδώσεις, οι οποίες πρέπει να παρουσιάζουν έντονη αντίθεση με το χρώμα της βάσης, επιτρέποντας την εμφάνισή του. (Τα μωσαϊκά εμφανίζουν ένα πιο ελαφρύ μπεζ χρώμα ανάμεσα στις ραβδώσεις).
Το τυπικό σχέδιο της κεφαλής ενός Ιζαμπέλ στην περιοχή της βάσης του ράμφους και γύρω από τα φρύδια εμφανίζει ελαφρά μείωση του λιποχρωμικού χρώματος.
Τα φτερά πτήσης και της ουράς εμφανίζουν ένα καθαρό μπεζ χρώμα σε όλο το μήκος του φτερού, με εξαίρεση τις άκρες του φτερού όπου εμφανίζουν λιποχρωμικό τελείωμα.
Το λιπόχρωμα πρέπει να είναι διαυγές και ομοιόμορφα κατανεμημένο, χωρίς ανοιχτόχρωμες περιοχές, σε σημεία όπως τα πλευρικά φτερά και το τελείωμα των φτερών της ουράς.
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Η διαθεσιμότητα αφορά τα καταστήματα μας στο Ηράκλειο Κρήτης. Για παραγγελία ωδικών πτηνών η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:
- Κάνετε την παραγγελία μέσω internet η κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας δίνοντας όλα τα στοιχεία που θέλετε για το πτηνό.
- Σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων της εταιρείας μας για την διαθεσιμότητα.
- Σε περίπτωση άμεσης διαθεσιμότητας στο πτηνό της επιλογής σας, προχωράτε σε εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικού λογαριασμού και γίνεται η αποστολή του μέσω ειδικής αποστολής για ζώα.
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο το πτηνό που σας ενδιαφέρει, σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων την χρονική αναμονή για την επόμενη εισαγωγή σε ζώα και πτηνά. Μόλις βρεθεί το πτηνό της επιλογής σας, σας καλούμε και ακολουθούμε την παραπάνω διαδικασία.
- Εάν ενδιαφέρεστε για συγκεκριμένο φύλλο στο πτηνό της επιλογής σας, υπάρχει έξτρα κόστος 19,00€ για την εξέταση DNA το οποίο συμπεριλαμβάνεται μαζί με την αποστολή γραπτώς.
- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν υπάρχει δικαίωμα αντικαταβολής στα ζώα και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής!
*Οι αποστολές γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.
Σχετικά Προϊόντα
Προϊόντα που
