Τηλ. Παραγγελίες 2818101036
Τηλεφωνική παραγγελία

Χελωνάκια νερού

-5%
Χελωνάκια νερούΕνυδρείο Τοποθετήστε τα χελωνάκια σας σε ένα ενυδρείο με φίλτρο και ειδική λάμπα ακτίνων UVA & UVB. Αυτό μπορεί να είναι ένα ενυδρείο ε..
Υπολείπονται 25€ για Δωρεάν μεταφορικά
17,50€ 18,00€
Διαθέσιμο
Κωδικός Προϊόντος 2031007
345
    Χελωνάκια νερού

    Ενυδρείο
    Τοποθετήστε τα χελωνάκια σας σε ένα ενυδρείο με φίλτρο και ειδική λάμπα ακτίνων UVA & UVB. Αυτό μπορεί να είναι ένα ενυδρείο ειδικής κατασκευής για νεροχελώνες, φαρδύ και χαμηλό, ή μπορεί να είναι ένα απλό ενυδρείο ψαριών, το οποίο θα μετατρέψετε εσείς σε ενυδρείο για νεροχελώνες. Αυτό που κρίνεται απαραίτητο είναι να υπάρχει καπάκι με λάμπα, για να τοποθετήσετε την ειδική λάμπα ερπετών (υπάρχει σε όλα τα pet shops). Σε περίπτωση που διαθέτετε κατάλληλο ενυδρείο, το οποίο όμως δεν έχει εγκατάσταση στο καπάκι για λάμπα ή δεν έχει καθόλου καπάκι, υπάρχουν και ανάλογες λάμπες τύπου σποτ κατάλληλες για τα χελωνάκια σας. Αρχικά τοποθετήστε κάποιο τύπο υποστρώματος στο ενυδρείο σας, προτιμότερο χοντρό χαλίκι. Το ψιλό χαλίκι είναι πιθανόν να το καταπιούν τα μικρά κι άρα καλύτερα ν’ αποφεύγεται. Στη συνέχεια γεμίστε το ενυδρείο με νερό. Το νερό δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 10-20 εκ. ύψος για νεογέννητα χελωνάκια. Όσο μεγαλώνουν τα χελωνάκια σας και μπορούν μ’ ευκολία να κολυμπάνε στα βαθιά και να σκαρφαλώνουν στη νησίδα τους, τόσο μπορείτε ν’ αυξάνετε το βάθος του νερού. Το πρόβλημα που προκύπτει εδώ είναι η χρήση του φίλτρου σε τόσο χαμηλή στάθμη νερού. Βεβαιωθείτε ότι το φίλτρο που θα πάρετε μπορεί να τοποθετηθεί χαμηλά μέσα στο ενυδρείο και σε πλάγια θέση, ώστε να καλύπτεται από το νερό. Επίσης μπορείτε με το υπόστρωμα και με διάφορες πέτρες να δημιουργήσετε ένα είδος ανισόπεδου εδάφους, το οποίο θα καταλήγει έξω από το νερό και αρκετά ψηλά, ώστε να βγαίνουν τα χελωνάκια σας να «λιάζονται». Φροντίστε ώστε να υπάρχει πάντα «στεριά» που θα έρχεται σε απόσταση όχι περισσότερο από 20 εκ. από τη λάμπα του ενυδρείου. Πρέπει δηλαδή να μπορούν τα χελωνάκια σας να πλησιάσουν αρκετά κοντά στη λάμπα, όταν το έχουν ανάγκη. Το ενυδρείο σας είναι απαραίτητο να διαθέτει θερμαντικό σώμα (θερμοστάτη), τον οποίο θα ρυθμίσετε στους 24-25 βαθμούς Κελσίου. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μην πέσουν σε χειμερία νάρκη τους μήνες που η εξωτερική θερμοκρασία κατεβαίνει αισθητά. Αν τα αφήσετε χωρίς θερμότητα τους χειμερινούς μήνες, θα είναι υποτονικά, δε θα τρώνε καθόλου κι αυτό θα μειώσει τη διάρκεια της ζωής τους. Οι χελώνες νερού είναι ζώα που μεγαλώνουν αργά, αλλά μεγαλώνουν πολύ! Ζουν πολλά χρόνια και στην πλήρη τους ανάπτυξη μπορεί να γίνουν τεράστιες σε μέγεθος, αν φυσικά τους εξασφαλίσετε το κατάλληλο περιβάλλον. Είναι μάλλον αναπόφευκτο λοιπόν, όσο μεγαλώνει η χελώνα σας, να χρειάζεται να μεγαλώνει και το ενυδρείο της. Αν δεν είστε διατεθειμένοι για κάτι τέτοιο, καλύτερα να μην μπείτε καν στη διαδικασία να υιοθετήσετε αυτό το ζωάκι.

    Συντήρηση
    Αφού λοιπόν γεμίσετε με νερό, βάλετε το φίλτρο και το θερμοστάτη σε λειτουργία και δημιουργήσετε το κατάλληλο περιβάλλον για τα χελωνάκια σας, ώστε να έχουν χώρο και να κολυμπάνε ελεύθερα, αλλά και να σκαρφαλώνουν όσο ψηλά θέλουν (προσοχή να υπάρχει καπάκι αν η «στεριά» ακουμπάει στα τζάμια του ενυδρείου και δε βρίσκεται στο κέντρο αυτού), ρίχνετε στο νερό την ανάλογη ποσότητα αντιχλωρίου και ειδικών βιταμινών. Συνήθως δίνουμε βιταμίνη D που βοηθά στην ανάπτυξη του καβουκιού. Αντιχλώριο και βιταμίνη είναι καλό να βάζετε σε κάθε αλλαγή νερού, αν και υπάρχουν πολλοί που δεν τα κρίνουν απαραίτητα για τη συντήρηση της χελώνας. Το φίλτρο δε χρειάζεται να είναι «στρωμένο», όπως κάνουμε με τα ψάρια. Η χελώνα είναι σαφώς πιο ανθεκτική, αρκεί να αλλάζετε μέρος του νερού της κάθε βδομάδα (περίπου το μισό). Σε κάθε αλλαγή βγάζετε και το φίλτρο και ξεπλένετε καλά το σφουγγάρι του με καθαρό νερό. Περίπου μια φορά το μήνα καλό θα είναι να αδειάζετε εντελώς το ενυδρείο (ρουφώντας το νερό με την ειδική τρόμπα) και να καθαρίζετε και τα τζάμια που πιάνουν γλίτσα. Πέρα από το καθημερινό τάισμα, τα χελωνάκια δε χρειάζονται κάποια ειδική φροντίδα. Από την άνοιξη και μετά μπορείτε τις ηλιόλουστες μέρες να τα βάζετε σε μια λεκανίτσα με μια πέτρα στο κέντρο όπου να μπορούν ν’ ανεβούν και να τα βγάζετε για μερικές ώρες στον ήλιο. Αυτό προϋποθέτει βέβαια να τα έχετε συνεχώς υπό παρακολούθηση, ειδικά αν στο χώρο σας κινδυνεύουν από γάτες ή αρπακτικά πουλιά.

    Διατροφή
    Τα χελωνάκια νερού είναι σαρκοφάγα πλάσματα κι ως εκ τούτου χρειάζονται πολύ πρωτεΐνη στη διατροφή τους. Όσο μεγαλώνουν, μπορούν να τρέφονται και με λαχανικά, όταν όμως είναι μωρά η πρωτεΐνη χρειάζεται καθημερινώς. Στο εμπόριο κυκλοφορούν διάφορες ειδικές τροφές για χελώνες νερού, κυρίως γαριδούλες κι αποξηραμένα έντομα. Υπάρχουν όμως και σε μορφή ταμπλέτας ή μικρών στικ. Καλό είναι να δίνετε ποικιλία τροφών στα χελωνάκια σας. Κάπου κάπου μπορούμε να δοκιμάσετε να τα δίνετε λαχανικά, όπως βρασμένο και ξεφλουδισμένο αρακά, καρότο, μαρούλι κλπ. Επίσης μπορείτε να εμπλουτίσετε τη διατροφή τους με κρόκο και ασπράδι καλά βρασμένου αυγού, ψαχνό σε μικρά κομματάκια από καλά βρασμένο κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο, χωρίς μπαχαρικά και αλάτι, καθώς και κονσέρβα τόνου σε νερό. Σε περίπτωση που τα ταΐσετε κάτι που τελικά δεν το φάνε, καλό είναι να καθαρίζετε αμέσως το ενυδρείο, πριν σαπίσει η τροφή. Θα παρατηρήσετε ότι τους χειμερινούς μήνες τα χελωνάκια σας θα τρώνε πολύ λιγότερο απ’ ότι το καλοκαίρι ή κάποιες μέρες και καθόλου. Μη σας ανησυχήσει αυτό, είναι απόλυτα φυσιολογικό, δεδομένου ότι έχει αποθηκεύσει αρκετό λίπος για το χειμώνα, προκειμένου να πέσει σε χειμερία νάρκη αν χρειαστεί. Όσο μεγαλώνει, αυτό το φαινόμενο θα το παρατηρείτε όλο και περισσότερο. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η χελώνα τρώει μόνο μέσα στο νερό, γι αυτό μην αφήνετε ποτέ τροφή στη «στεριά» της.

    Συμπεριφορά
    Οι χελώνες νερού είναι ζώα που εξημερώνονται εντελώς. Μπορούν να γίνουν αυτό που ονομάζουμε «κατοικίδια», με όλη τη σημασία της λέξης. Δεν το έχουν όμως από τη φύση τους, όπως ο σκύλος ή η γάτα. Ακόμα κι αν έχετε ένα χελωνάκι από νεογέννητο και το ταΐζετε καθημερινά, δεν πρόκειται να εξημερωθεί, αν δεν περνάτε πολύ χρόνο μαζί του τακτικά. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τρομάζετε τη χελώνα σας με το να προσπαθείτε συνεχώς να την πιάσετε. Μη σας κάνει εντύπωση αν κάποια στιγμή ακούσετε τη χελώνα σας να «φωνάζει»! Όταν τρομάζουν πολύ βγάζουν έναν χαρακτηριστικό ήχο σαν στριγγλιά. Από τη φύση τους νιώθουν περισσότερη ασφάλεια μέσα στο νερό, γι αυτό και κάθε φορά που θα βρίσκεται έξω στη «στεριά» της και θα αντιληφθεί οποιαδήποτε κίνηση, θα βουτάει μέσα στο νερό. Θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι να πάψει να σας φοβάται και να ξεχωρίζει τους ιδιοκτήτες της από τους ξένους. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε αν θέλετε να έχετε μια εξημερωμένη χελώνα, είναι κυρίως υπομονή. Μπορείτε να δοκιμάζετε να την ταΐζετε με το χέρι σιγά-σιγά, ή απλά να στέκεστε κοντά στο ενυδρείο και να την παρατηρείται, χωρίς να την ενοχλείτε. Χρειάζεται προσοχή, γιατί μια φοβισμένη χελώνα μπορεί να σας δαγκώσει ή να σας γρατζουνίσει με τα μυτερά νύχια της. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται όταν την πιάνετε για να την σηκώσετε. Θα πρέπει να την κρατάτε από το καβούκι καλά και με τα δυο χέρια σας και να προσέχετε να μην είστε αρκετά κοντά στο στόμα της, υπολογίζοντας και το μήκος του λαιμού που είναι αρκετά μακρύς. Το καλοκαίρι μπορείτεε να την αφήνετε στο έδαφος ή στο γρασίδι να περπατάει, αρκεί να έχετε εξασφαλίσει ένα μέρος όπου να μπορεί να βουτήξει στο νερό. Συνηθίζει την παρουσία των ανθρώπων και δεν είναι σπάνιες οι περιπτώσεις εκείνες, όπου βλέπουμε αυτό το είδος χελώνας ν’ ακολουθεί το αφεντικό της κατά πόδας! Θυμηθείτε ότι από την άνοιξη και μετά που αυξάνουν οι βιορυθμοί της είναι περισσότερο επιδεκτική στην ανθρώπινη προσέγγιση κι άρα εξημέρωση. Στη διάρκεια του χειμώνα καλό θα είναι να την αφήνετε στην ησυχία της.

    Ασθένειες
    Οι χελώνες μπορεί να παρουσιάσουν ασθένειες που αφορούν είτε τραύματα στο καβούκι ή στα μαλακά τους μέρη, ή εσωτερικές βακτηριδιακές μολύνσεις. Η πιο συνηθισμένη ασθένεια είναι αυτή της μόλυνσης των ματιών. Πρήζονται τα μάτια της χελώνας σας και δημιουργείται τσίμπλα, σε βαθμό που να μην ανοίγουν καν. Υπάρχουν ειδικά κολλύρια στα pet shops για την αντιμετώπιση αυτής της ασθένειας. Οι περισσότερες ασθένειες της χελώνας οφείλονται σε έλλειψη βιταμινών και κυρίως της βιταμίνης D και της βιταμίνης Α. Αν παρέχετε στη χελώνα σας τις σωστές συνθήκες διαβίωσης (ισορροπημένη διατροφή, κατάλληλη θερμοκρασία, ειδική λάμπα, καθαρό νερό), είναι δύσκολο να παρουσιάσει κάποια ασθένεια. Από την αλλαγή στη συμπεριφορά της θα καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά. Αν αρνείται να φάει για πολλές μέρες, αν δε βγαίνει καθόλου στη στεριά και παραμένει ακίνητη στο νερό, αν κρατάει το κεφάλι μέσα στο καβούκι, πρέπει να την παρακολουθήσετε στενά. Να παρατηρήσετε καλά το καβούκι της, αν έχει ραγίσματα ή πληγές, καθώς και τα μάτια και το δέρμα της για οποιαδήποτε ανωμαλία. Σε σοβαρές περιπτώσεις μπορείτε να παρατηρήσετε και αιμορραγία. Αυτό που χρειάζεται καταρχήν να κάνετε, σε περίπτωση εκδήλωσης ασθένειας, είναι να απομονώσετε το ζωάκι σας, αν έχετε παραπάνω από μια χελώνες. Χαμηλώστε τη στάθμη του νερού (έχει παρατηρηθεί πνιγμός σε άρρωστη χελώνα), τόσο όσο να μπορεί να βγάζει το κεφάλι της έξω από το νερό πατώντας στο έδαφος. Ανεβάστε τη θερμοκρασία στους 28-30 βαθμούς και φροντίστε να έχετε πολύ καθαρό το νερό της. Δώστε ποικιλία τροφών, φροντίζοντας να παρέχετε αρκετή πρωτεΐνη και συμπλήρωμα βιταμινών. Ανάλογα με το πρόβλημα που θα έχετε παρατηρήσει μπορείτε να ζητήσετε το αντίστοιχο φάρμακο από εξειδικευμένο pet shop (κυρίως αυτά που διαθέτουν ερπετά, ή μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων). Αν πρόκειται για κάτι πολύ σοβαρό που δε μπορούμε ν’ αντιμετωπίσετε στο σπίτι, απευθυνθείτε σε κτηνίατρο ερπετών.

    Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:

     

    1 Αντικαταβολή

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.

    **Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.

    2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα

    Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA ακολουθείται η εξής διαδικασία:          Τρόποι πληρωμής | dealbay.gr

    Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.

    Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής

    Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.

     


     Πληρωμή μέσω VIVA.

    Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο

    https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr




    3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

    Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

    ΕΘΝΙΚΗ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767
    IBANK: GR3601102050000020501385767
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 
    IBAN: GR4101714330006433161976151
    ALPHA: 
    IBANK: GR8801407880788002330004477
    EUROBANK: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512
    IBANK: GR0302603300000120201204512
    ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 
    IBANK: GR6508700030000300003398475

    Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι

    ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.


    Πολιτική Επιστροφών

     

    Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

    Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

     

    Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

     

    Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.


    Διατηρούμε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξίας του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς και εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •   Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
    •   Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).

    Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
    Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος)
    Τηλέφωνο: 2818 101036
    Email: petsamolis@gmail.com

    Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ  ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.

    Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
     
    Προϊόντα που έχουν λήξει

    Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Αντικατάσταση με νέο προϊόν και αποστολή με τον ίδιο τρόπο που έχετε επιλέξει, με δική μας χρέωση.

    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
     

    Ελαττωματικά προϊόντα

    Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:

    1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
    2) Μας επιστρέφετε το ελαττωματικό προϊόν με δική σας χρέωση.
    3) Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αποστέλουμε για έλεγχο και service, και από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό, το αντικαθιστούμε και το αποστέλουμε εκ νέου με δική μας χρέωση.
     
    Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν, σας το αποστέλουμε πάλι πίσω με χρέωση παραλήπτη και κάποια επιπλέον χρέωση λόγω του ελέγχου service.
     

    ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

    Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •  το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
    •  η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •  θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
        Σε περίοδο εκπτώσεων,προσφορών ή ειδικών τιμών οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή - αλλαγή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς στο 2818101036 και κατόπιν να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
     
    Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση και με ασφάλεια πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάσετε κατάλληλα - σε ένα μεγαλύτερο κουτί - έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
     
    Ακολούθως, η επιχείρηση  αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
     
    Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια η νέα αποστολή.

    Ερώτηση σχετικά με το προϊόν

Προσθέσατε το προϊόν στο Καλάθι Αγορών σας!
ΝΕΟ
-%
BEST SELLER

Το καλάθι αγορών είναι άδειο!