

Χαρακτηριστικά
Περιγραφή
Στήριγμα ανάρτησης για Light Dome, Reptile Dome ή Wire Light
Εύκολα ρυθμιζόμενο
Παρατείνει τη διάρκεια ζωής των λαμπτήρων
Αναρτά τα φωτιστικά με ασφάλεια
Βοηθά στην αποφυγή τυχαίας ανατροπής
Αποτρέπει τη ζημιά στο terrarium
Με αυτοκόλλητη βάση στήριξης
Το Exo Terra Light Bracket έχει σχεδιαστεί για να αναρτά με ασφάλεια ένα θόλο ή σύρμα πάνω από ένα Exo Terra Natural Terrarium ή οποιοδήποτε άλλο γυάλινο terrarium. Το στήριγμα φωτός Exo Terra προσαρμόζεται εύκολα σε ύψος για να ταιριάζει στους περισσότερους τύπους φωτιστικών ή για να ρυθμίζει τη θερμότητα/φως σύμφωνα με τις απαιτούμενες συνθήκες του terrarium. Μόλις εγκατασταθεί ο βραχίονας και το εξάρτημα, οι λαμπτήρες (όπως λαμπτήρες basking, Solar Glo, κ.λπ.…) δεν θα εκτίθενται πλέον σε κίνηση, με αποτέλεσμα δραστικά βελτιωμένη διάρκεια ζωής.
Εγκατάσταση και χρήση:
Προετοιμασία γυάλινης επιφάνειας: η θερμοκρασία της επιφάνειας για εφαρμογή δεν πρέπει να είναι χαμηλότερη από 60°F βαθμούς (16°C) και όχι μεγαλύτερη από 85°F βαθμούς (29°C). Εάν το κλίμα δεν το επιτρέπει, μετακινήστε τη μονάδα στις κατάλληλες συνθήκες. Η περιοχή υποδοχής της ταινίας θα πρέπει πρώτα να καθαριστεί επιμελώς με υγρό απορρυπαντικό και διάλυμα ζεστού νερού. Ξεπλύνετε με καθαρό νερό και στεγνώστε εντελώς. Ένα τελικό σκούπισμα με 50/50 οινόπνευμα/νερό συνιστάται ιδιαίτερα για καλύτερα αποτελέσματα (χρησιμοποιήστε ένα καθαρό πανί που δεν αφήνει χνούδι). Βεβαιωθείτε ότι η επιφάνεια είναι στεγνή και χωρίς υπολείμματα πριν προχωρήσετε. Σημείωση: Η θέση της βάσης στήριξης της κόλλας δεν μπορεί να αλλάξει μετά την τοποθέτησή της.
Χαλαρώστε τη βίδα στο πίσω μέρος της βάσης στήριξης της κόλλας και αφαιρέστε το ελαφρύ στήριγμα από τη βάση στήριξης της κόλλας.
Με το προστατευτικό υπόστρωμα ακόμα άθικτο, τοποθετήστε τη βάση στήριξης κόλλας στο πίσω μέρος ή στο πλάι του terrarium για να προσδιορίσετε την τελική του θέση και σημειώστε τη θέση με ένα μολύβι κεριού ή άλλο μαρκαδόρο.
Αφαιρέστε το προστατευτικό υπόστρωμα και τοποθετήστε προσεκτικά τη βάση στήριξης της κόλλας μέσα στην επισημασμένη περιοχή.
Πιέστε την κολλητική ταινία σταθερά και ομοιόμορφα πάνω στο γυάλινο πάνελ, ενώ στρίβετε απαλά, για να εξασφαλίσετε τη σωστή πρόσφυση. Βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται φυσαλίδες αέρα. Αφήστε το Light Bracket να ακουμπήσει στο πλέγμα του terrarium για 24 ώρες για να επιτρέψετε στον δεσμό της ταινίας να σκληρύνει σωστά πριν αναρτηθεί ο θόλος και το βάρος του θόλου μπορεί να ασκήσει πίεση στη βάση στήριξης της κόλλας. Μόλις τοποθετηθεί, η βάση στήριξης της κόλλας δεν πρέπει να αφαιρεθεί!
Αφήστε το κολλητικό κολλητική ταινία να σκληρύνει για 24 ώρες πριν τοποθετήσετε το στήριγμα στη βάση στήριξης της κόλλας ή αναρτήσετε οποιοδήποτε εξάρτημα στο στήριγμα.
Μετά από 24 ώρες, τοποθετήστε το στήριγμα στη βάση στήριξης της κόλλας, ρυθμίστε το στο επιθυμητό ύψος και σφίξτε τη βίδα.
Αφαιρέστε την πρώτη ελαστική ροδέλα, σύρετε το δακτύλιο του στηρίγματος του φωτιστικού πάνω από τη ράβδο του βραχίονα φωτισμού και, στη συνέχεια, επανατοποθετήστε το πρώτο λάστιχο για να στερεώσετε σφιχτά το στήριγμα του εξαρτήματος ανάμεσα στα δύο ελαστικά πώματα.
Προσαρμόστε τη θέση του εξαρτήματος μετακινώντας τις λαστιχένιες ροδέλες.
Ρυθμίστε το ύψος και σφίξτε τη βίδα της αυτοκόλλητης βάσης στήριξης όταν το εξάρτημα Dome είναι αναρτημένο πάνω από το terrarium στο επιθυμητό ύψος.
Βεβαιωθείτε ότι το εστιακό σημείο του φωτός δεν είναι τοποθετημένο πάνω από πλαστικά μέρη του terrarium ή του καλύμματος της οθόνης για να αποφευχθεί η ζημιά.
Τρόποι πληρωμής και αποστολής
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική επιστροφών
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Ερώτηση σχετικά με το προϊόν
Στήριγμα ανάρτησης για Light Dome, Reptile Dome ή Wire Light
Εύκολα ρυθμιζόμενο
Παρατείνει τη διάρκεια ζωής των λαμπτήρων
Αναρτά τα φωτιστικά με ασφάλεια
Βοηθά στην αποφυγή τυχαίας ανατροπής
Αποτρέπει τη ζημιά στο terrarium
Με αυτοκόλλητη βάση στήριξης
Το Exo Terra Light Bracket έχει σχεδιαστεί για να αναρτά με ασφάλεια ένα θόλο ή σύρμα πάνω από ένα Exo Terra Natural Terrarium ή οποιοδήποτε άλλο γυάλινο terrarium. Το στήριγμα φωτός Exo Terra προσαρμόζεται εύκολα σε ύψος για να ταιριάζει στους περισσότερους τύπους φωτιστικών ή για να ρυθμίζει τη θερμότητα/φως σύμφωνα με τις απαιτούμενες συνθήκες του terrarium. Μόλις εγκατασταθεί ο βραχίονας και το εξάρτημα, οι λαμπτήρες (όπως λαμπτήρες basking, Solar Glo, κ.λπ.…) δεν θα εκτίθενται πλέον σε κίνηση, με αποτέλεσμα δραστικά βελτιωμένη διάρκεια ζωής.
Εγκατάσταση και χρήση:
Προετοιμασία γυάλινης επιφάνειας: η θερμοκρασία της επιφάνειας για εφαρμογή δεν πρέπει να είναι χαμηλότερη από 60°F βαθμούς (16°C) και όχι μεγαλύτερη από 85°F βαθμούς (29°C). Εάν το κλίμα δεν το επιτρέπει, μετακινήστε τη μονάδα στις κατάλληλες συνθήκες. Η περιοχή υποδοχής της ταινίας θα πρέπει πρώτα να καθαριστεί επιμελώς με υγρό απορρυπαντικό και διάλυμα ζεστού νερού. Ξεπλύνετε με καθαρό νερό και στεγνώστε εντελώς. Ένα τελικό σκούπισμα με 50/50 οινόπνευμα/νερό συνιστάται ιδιαίτερα για καλύτερα αποτελέσματα (χρησιμοποιήστε ένα καθαρό πανί που δεν αφήνει χνούδι). Βεβαιωθείτε ότι η επιφάνεια είναι στεγνή και χωρίς υπολείμματα πριν προχωρήσετε. Σημείωση: Η θέση της βάσης στήριξης της κόλλας δεν μπορεί να αλλάξει μετά την τοποθέτησή της.
Χαλαρώστε τη βίδα στο πίσω μέρος της βάσης στήριξης της κόλλας και αφαιρέστε το ελαφρύ στήριγμα από τη βάση στήριξης της κόλλας.
Με το προστατευτικό υπόστρωμα ακόμα άθικτο, τοποθετήστε τη βάση στήριξης κόλλας στο πίσω μέρος ή στο πλάι του terrarium για να προσδιορίσετε την τελική του θέση και σημειώστε τη θέση με ένα μολύβι κεριού ή άλλο μαρκαδόρο.
Αφαιρέστε το προστατευτικό υπόστρωμα και τοποθετήστε προσεκτικά τη βάση στήριξης της κόλλας μέσα στην επισημασμένη περιοχή.
Πιέστε την κολλητική ταινία σταθερά και ομοιόμορφα πάνω στο γυάλινο πάνελ, ενώ στρίβετε απαλά, για να εξασφαλίσετε τη σωστή πρόσφυση. Βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται φυσαλίδες αέρα. Αφήστε το Light Bracket να ακουμπήσει στο πλέγμα του terrarium για 24 ώρες για να επιτρέψετε στον δεσμό της ταινίας να σκληρύνει σωστά πριν αναρτηθεί ο θόλος και το βάρος του θόλου μπορεί να ασκήσει πίεση στη βάση στήριξης της κόλλας. Μόλις τοποθετηθεί, η βάση στήριξης της κόλλας δεν πρέπει να αφαιρεθεί!
Αφήστε το κολλητικό κολλητική ταινία να σκληρύνει για 24 ώρες πριν τοποθετήσετε το στήριγμα στη βάση στήριξης της κόλλας ή αναρτήσετε οποιοδήποτε εξάρτημα στο στήριγμα.
Μετά από 24 ώρες, τοποθετήστε το στήριγμα στη βάση στήριξης της κόλλας, ρυθμίστε το στο επιθυμητό ύψος και σφίξτε τη βίδα.
Αφαιρέστε την πρώτη ελαστική ροδέλα, σύρετε το δακτύλιο του στηρίγματος του φωτιστικού πάνω από τη ράβδο του βραχίονα φωτισμού και, στη συνέχεια, επανατοποθετήστε το πρώτο λάστιχο για να στερεώσετε σφιχτά το στήριγμα του εξαρτήματος ανάμεσα στα δύο ελαστικά πώματα.
Προσαρμόστε τη θέση του εξαρτήματος μετακινώντας τις λαστιχένιες ροδέλες.
Ρυθμίστε το ύψος και σφίξτε τη βίδα της αυτοκόλλητης βάσης στήριξης όταν το εξάρτημα Dome είναι αναρτημένο πάνω από το terrarium στο επιθυμητό ύψος.
Βεβαιωθείτε ότι το εστιακό σημείο του φωτός δεν είναι τοποθετημένο πάνω από πλαστικά μέρη του terrarium ή του καλύμματος της οθόνης για να αποφευχθεί η ζημιά.
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν