Τηλ. Παραγγελίες 2818101036
Τηλεφωνική παραγγελία

ΕΚΚΟΛΑΠΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ NOVA E96 80 w

-25%
Εκκολαπτική μηχανή NOVA E96.Τάση λειτουργίας : 230 VΣυχνότητα λειτουργίας : 50 HzΙσχύς :80 WΕσωτερική θερμοκρασία λειτουργίας : 38°C ± 1°C ΕΞωτερική θ..
Υπολείπονται 25€ για Δωρεάν μεταφορικά
195,00€ 250,00€
Αναμονή 10 εώς 15 ημέρες
Κωδικός Προϊόντος 5020713
345

    Εκκολαπτική μηχανή NOVA E96.

    Τάση λειτουργίας : 230 V
    Συχνότητα λειτουργίας : 50 Hz
    Ισχύς :80 W
    Εσωτερική θερμοκρασία λειτουργίας : 38°C ± 1°C ΕΞωτερική θερμοκρασία λειτουργίας : 24°C +°C
    Στοιχείο θέρμανσης : ηλεκτρική αντίσταση
    Έλεγχος θερμοκρασίας : ηλεκτρονικός θερμοστάτης
    Λειτουργία σήμανσης : με led και οθόνη
    Σχετική υγρασία : 0-85%
    Ρύθμιση υγρασίας : αυτόματη
    Περιστροφή αυγών : αυτόματη
    Ένδειξη ημερών εκκόλαψης
    Συναγερμός υγρασίας-θερμοκρασίας
    Απόδοση εκκόλαψης : 95%
    Χωρητικότητα : 96 αυγά κόταςΔιαστάσεις : 520 Χ 520 Χ 400 (mm)
    Βάρος : 7,8 kg.

    Η συσκευή διαθέτει τις εξής ηλεκτρονικές ενδείξεις:

    • Ένδειξη ακριβής θερμοκρασίας θαλάμου
    • Ένδειξη ακριβούς ποσοστού επί της εκατό % υγρασία θαλάμου.
    • Ένδειξη αντίστροφης μέτρησης γυρίσματος αυγών ανά 2 ώρες.
    • Ένδειξη ημερών λειτουργίας.


    Εκκίνηση πρώτης λειτουργίας.

    • Ανοίξτε τη συσκευή και αφαιρέστε τις σχάρες και τις θήκες των αυγών
    • Προσθέστε στο κάτω μέρος της συσκευής ( στις θέσεις-αυλάκια που υπάρχουν στο κέντρο) νερό για την υγρασία του θαλάμου.
    • Επανατοποθετήστε τις σχάρες και τις αυγοθήκες προσεκτικά.
    • Συνδέστε το καλώδιο του συστήματος αυτόματου γυρίσματος (εσωτερικα της συσκευής) με το καλώδιο ποθ βρίσξεται συνδεδεμένο με το πάνελ.
    • Συνδέστε το καλώδιο ρεύματος στην υποδοχή της συσκευής και στην πρίζα παροχής 220V.
    • Ανοίξτε τον διακόπτη ON-OFF.
    • Θα ανάψουν οι ενδείξεις λειτουργίας και θα ακούσεται τον ήχο του ALARM για χαμηλή ένδειξη θερμοκρασίας και υγρασίας.
    • Το ΑLARM θα χτυπάει έως ότου η συσκευή πιάσει την σωστή θερμοκρασία και υγρασία. Ανάλογα το περιβάλλον και τις καιρικές συνθήκες αυτό μπορεί να ξεπεράσει και τα 50min.
    • Εάν θέλεται να ακυρώσεται τον ήχο απλά πατήστε οποιοδήποτε πράσινο κουμπί.
    • Αφήστε την συσκευή να δουλέψει 2 ώρες και παρακολουθήστε αν οι θήκες των αυγών μετακινούνται ( απο την αντίστροφη μέτρηση ώρας μόλις πάει 0min θα μετακινηθούν).
    • Η θερμοκρασία και η υγρασία είναι ρυθμισμένη απο το εργοστάσιο.
    • Θερμοκρασία στους 37,9?C με 38?C και η υγρασία στο 60%±6-7%.
    • Μην αφαιρείτε το κάτω φελιζόλ της συσκευασίας έτσι ώστε να επιτευχθείακόμη πιο εύκολαη θερμοκρασία.

    Ρύθμιση Θερμοκρασίας

    • Πατήστε το πλήκτρο SET μία φορά.
    • Από το + ή το - επιλέξτε την θερμοκρασία που θέλετε.
    • Πατήστε το πλήκτρο SET μία φορά για έξοδο.
    • Προτείνόμενη θερμοκρασία 37,6?C με 37,7?C


    Ρύθμιση Παραμέτρων ALARM

    Το εργοστάσιο έχςι ρυθμίσει τον βομβητή να χτυπήσει μόλις η θερμοκρασία πέσει πάνω από 1?C απο την επιλεγμένη θερμοκρασία. Αυτή η ρύθμιση είναι ακριβής και δεν συνίσταται κάποια αλλαγή.

    Εάν ο χρήστης επιθυμεί να το αλλάξει αυτό γίνεται ώς εξής:

    • Πιέστε το πλήκτρο SET για 3 sec.
    • Πατήστε το + ή - μέχρι στην ένδειξη θερμοκρασίας εμφανιστεί ο κωδικός AL.
    • Πατήστε το πλήκτρο SET μία φορά.
    • Με το + και το - ρυθμίστε την επιθυμητή θερμοκρασία ALARM.
    • Mε τον ίδιο τρόπο ρυθμίζει και η ανώτερη θερμοκρασία ALARM απλά όταν πατάτε το + ή το - πρέπει να εμφανιστεί ο κώδικας ΑΗ.


    Ρύθμιση Υγρασίας.

    Το εργοστάσιο έχει ρυθμίσει το ALARM της υγρασίας να χτυπήσει μόλις πέσει κάτω από το 45%. Αυτό είναι ακριβές και δεν συνιστάται κάποια αλλαγή.

    Εάν ο χρήστης επιθυμεί να το αλλάξει αυτό γίνεται ώς εξής:

    • Πιέστε το πλήκτρo SET για 3 sec.
    • Πιέστε το πλήκτρο + ή - μέχρι να εμφανιστεί η ένδειξη AS.
    • Πιέστε το πλήκτρο SET μία φορά.
    • Ρυθμίστε με το + ή το - το επιθυμητό επίπεδο ALARM.


    Γεμίζοντας τα κανάλια με νερό η υγρασία κινείτε γύρω στο 60%. Συνήθως γεμίζουμε νερό τα κανάλια κάθε 3-4-5 ημέρες ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες , το τύπο και την ποσότητα των αυγών.

    Παρατηρήσεις Επωάσματος

    • Συνίσταται σοβαρά την προσοχή σας να χρησιμοποιείται υγειές αυγά από υγειές πτηνά δίοτι υπάρχει κίνδηνος μεταφοράς ασθενειών όπως σαλμονέλλα κλπ.
    • Μην τοποθετείται αυγά που δεν γνωρίζεται την προέλευσή τους.
    • Εάν κάποιο αυγό είναι άρρωστο , μπορεί να μην εκκολαφθεί, ή μπορεί να εκκολαφθεί και να μήν επιβιώσει. Εάν επιβιώσει πιθανόν να μεταφέρει την ασθένεια και στα άλλα κλωσσόπουλα ή αυγά.
    • Μήν τοποθετείται για εκκόλαψη, αυγά που είναι αποθηκευμένα πάνω από μία εβδομάδα.
    • Προτιμάται να συλλέγεται τα αυγά δύο φορές την ημέρα.
    • Τα αυγά να μεταφέρονται προσεκτικά δίοτι τυχόν χτηπήματα μπορεί να θανατώσουν το έμβρυο.
    • Λειτουργείστε την συσκευή για 24 ώρες πρίν την χρήση-τοποθέτηση αυγών.
    • Τοποθετήστε τα αυγά με το μυτερό σημείο πρός τα κάτω για καλύτερα αποτελέσματα.
    • Ο χρόνος εκκόλαψης είναι περίπου στις 21 ημέρες.
    • Μετά τις 18 ημέρες επώασης συνιστάται να μην ανοίγεται τη συσκευή εκτός και αν χρειάζεται απαραιτήτως νερό για υγρασία.
    • Πρέπει να γνωρίζεται ότι τα επίπεδα υγρασίας περιβάλλοντος αλλάζουν ανά τις εποχές.
    • Καλύτερα επίπεδα υγρασίας θα πετύχεται ρυθμίζοντας τα επίπεδα νερού στα κανάλια που διαθέτει η συσκευή ( γεμίζοντας όχι όλα τα κανάλια, ή όλα τα κανάλια εάν θέλουμε αυξημένη υγρασία ).
    • Το ιδανικό είναι να μην ξεφεύγει πέρα του 10-15% της προτεινόμενης υγρασίας.
    • Φροντίστε τα αυγά να είναι καθαρά όταν τοποθετούνται στη συσκευή. Αυτό βοηθάει την εκκόλαψη και αποφεύγουμε τυχόν ασθένειες.
    • Μην τοποθετείται αυγά που έχουν ρωγμές ή είναι σπασμένα.
    • Αυγά που τυχόν παρουσιάσουν ρωγμές κατά την εκκόλαψη υπάρχει περίπτωση να μην εκκολαφθούν. Καλό θα είναι αν η ρωγμή είναι μεγάλη να αφαιρεθούν από την συσκευή.

    Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:

     

    1 Αντικαταβολή

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.

    **Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.

    2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα

    Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA ακολουθείται η εξής διαδικασία:          Τρόποι πληρωμής | dealbay.gr

    Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.

    Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής

    Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.

     


     Πληρωμή μέσω VIVA.

    Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο

    https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr




    3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

    Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

    ΕΘΝΙΚΗ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767
    IBANK: GR3601102050000020501385767
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 
    IBAN: GR4101714330006433161976151
    ALPHA: 
    IBANK: GR8801407880788002330004477
    EUROBANK: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512
    IBANK: GR0302603300000120201204512
    ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 
    IBANK: GR6508700030000300003398475

    Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι

    ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.


    Πολιτική Επιστροφών

     

    Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

    Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

     

    Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

     

    Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.


    Διατηρούμε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξίας του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς και εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •   Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
    •   Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).

    Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
    Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος)
    Τηλέφωνο: 2818 101036
    Email: petsamolis@gmail.com

    Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ  ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.

    Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
     
    Προϊόντα που έχουν λήξει

    Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Αντικατάσταση με νέο προϊόν και αποστολή με τον ίδιο τρόπο που έχετε επιλέξει, με δική μας χρέωση.

    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
     

    Ελαττωματικά προϊόντα

    Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:

    1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
    2) Μας επιστρέφετε το ελαττωματικό προϊόν με δική σας χρέωση.
    3) Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αποστέλουμε για έλεγχο και service, και από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό, το αντικαθιστούμε και το αποστέλουμε εκ νέου με δική μας χρέωση.
     
    Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν, σας το αποστέλουμε πάλι πίσω με χρέωση παραλήπτη και κάποια επιπλέον χρέωση λόγω του ελέγχου service.
     

    ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

    Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •  το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
    •  η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •  θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
        Σε περίοδο εκπτώσεων,προσφορών ή ειδικών τιμών οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή - αλλαγή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς στο 2818101036 και κατόπιν να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
     
    Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση και με ασφάλεια πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάσετε κατάλληλα - σε ένα μεγαλύτερο κουτί - έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
     
    Ακολούθως, η επιχείρηση  αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
     
    Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια η νέα αποστολή.

    Ερώτηση σχετικά με το προϊόν

Προσθέσατε το προϊόν στο Καλάθι Αγορών σας!
ΝΕΟ
-%
BEST SELLER

Το καλάθι αγορών είναι άδειο!